Sunday, February 12, 2012

kerenah MEREKA, mencuit hati.

BERTEMU KEMBALI.
hahaha. 
hai awak semua. 
terima kasih 
sebab sudi mengikuti perkembangan yang selanjutnya.
oke.
this time i want to talk about my friend :)

actually,
i HAVE a LOT of FRIENDS.
dan kalau nak cerita pasal dorang semua memang tak penah nak habis la kan :)
aku nak cerita pasal kawan-ii  aku yang
RAPAT DENGAN AKU
dulu ler :)
___________________________________________________________________________

aku nak mulakan dengan LESMIANG aku, 

yang bernama HIDAYAH FITRIA.

si LESMIANG nie digelar sebagai POMPIANG ;)
dia jenis yang GILA-GILA dan kadang-ii aku pun boleh jadi gila macam dia.
DAN ! dia jenis yang slumber. HATI KERING BEB ! EGO pun boleh tahan tinggi jugak. 
lepastu kan weh, dia nie kan keding TAHAP M. tolak sekali dah tesungkur. dia pun macam aku, cakap main lepas je. kau nak terasa ke apa ke, belakang kira la kan. kejam tak?
 hahaha.
*jangan marah ye wokkk. awok en itew nyer lesmiang. always together-gether.
TAPI kan
mengenali diri dia, PERGHH ! memang best. terbaik dari hutan !
dia BAIK sangat-sangat. 
dia faham aku ! kenangan bersama kau, memang aku takkan lupakan.
senyuman kau, gelak tawa kau, lawak kau. muka kau, mata kau,
SENANG CERITA, semua pasal kau laaa :D
lagi apa yer?
HAH !
kau ingat tak dayah? dulu kita selalu sangat berangann.
berangan konon nya nak duduk serumah dengan SYIFA sekali sebab masing-ii takde pakwe lagi kan.
dan rumah tu kita ada bagi nama, taksilap aku villa andartu vogue.
TAPI sekarang? kau dah ada pakwe. FIRST LOVE WEH :P
untung mamat tu kan? dapat SAYANG aku nie.
hahahaha.
*sayang, BIE rindu sayangg. errr --' ahahaha (aku perli kau ! dayah)
OUH SEBELUM AKU TERLUPA.
orang cakap, KAMI KEMBAR. bukan sorang je yang cakap.
RAMAI !
betul ke muka kita seiras dayah?
kalau betul la muka kita seiras, Alhamdulillah.
dan si PEREMPUAN nie jugak, anak kedua.
macam aku, aku pun anak kedua.
KAMI ANGAH.
ini aku tuju khas buat kau, HIDAYAH.
-----> dayah ! kau tau tak aku sayang kau? bukan sebagai seorang kawan lagi weh !
tapi sebagai sebuah keluarga. aku dah anggap kau macam kembar aku weh :) kakak aku !
*walaupun, kau macam-macam kanak-ii rebena dan aku lebih matang dari kau. uhukss :P
DAYAH !
aku nak kau belaja elok-ii dekat politeknik tu, bawak balik segulung ijazah tau !
lepastu, duduk sana. makan la banyak-ii. aku tgk sejak kau duduk sana. kau makin keding, bukan berisi.
HAH ! kau kena la tidur awal sikit. nie tak, selagi jam tu tak pukul 2 atau 3, kau takkan tidur. kesihatan tu kena la jaga jugak perempuan woi !
DAYAH !
errr -.-' kau tau kan selama nie aku pun ego? dan ego aku lagi dashyat dari kau. haha.
dan untuk kali nie, aku nak minta maaf dekat kau. kalau aku ada buat salah dekat kau.
ehh ! bukan kalau lagi, memang ada pun. aku tau, aku ada buat salah dekat kau.
so, aku nak minta maaf dekat kau. kau sudi kan maafkan aku? hewhewhew.
aku ikhlas nie weh.
DAYAH !
aku rindu kau :')


ini secebis kenangan kita bersama. 
yang lain semua dalam lappy aku. 
hahaha :)

HIDAYAH FITRIA.
TERIMA KASIH SEBAB SUDI KAWAN DGN AKU.
____________________________________________________________

oke !
sampai sini jela cerita mengenai POMPIANG nie.
selebihnya aku simpan dalam memory aku oke.
takkan semua nya nak ceritakan?
sampai tahun depan pun takhabis la jawabnya.
hahaha.
__________________________________________________________________

tunggu cerita berikutnya mengenai NASSYIFA pulok :D

2 comments:

  1. untung lahh :)
    hope member sampai mati , amin . :))

    ReplyDelete
  2. insyaAllah. terima kasih eh kakak :D

    ReplyDelete