Friday, February 10, 2012

khas buat KORANG !


TEMAN SEPERJUANGAN :)
 KORANG !
terima kasih
SEBAB
sudi bekawan dengan aku yang tak semegah nie weh, 
yang jahat, yang suka sangat buat korang sakit hati, yang degil,
 yang mulut macam longkang dan macam-ii lagi la :)
KORANG :)
terima kasih sebab sudi bagi aku mengenali diri korang semua walaupun bagi aku, perkenalan kita semua ni TERLALU singkat.
TERIMA KASIH SANGAT-ii
aku hargai setiap saat DAN detik bersama korang semua :') 
AKU HARGAI JASA KORANG SEMUA
yang sentiasa ada disisi aku bila aku susah dan senang,
yang sudi mendengar rintihan hati aku bila aku memerlukan korang,
 yang sentiasa menghulurkan bantuan dikala aku kesusahan,
yang sentiasa menyokong aku dari belakang,
 yang sentiasa menasihati aku bila aku leka dengan keadaan sekeliling,
yang sentiasa menemani aku bila aku kesedihan,
yang sentiasa memberi semangat bila aku jatuh,
yang sentiasa menceriakan hari-ii aku,
yang sentiasa buat aku gelak sampai lupa diri,
yang sentiasa menemani aku dikala kesunyian,
yang sentiasa meminjamkan bahuNYA utk aku menangis semahu-mahuNYA,
 yang sentiasa ada masa untuk aku, even korang semua jauh dari aku. 
*harap maklum la, masing-ii busy dengan belaja kan dan ada jugak yang busy dengan bekerja. aku doakan korang semua berjaya dunia dan akhirat. aku sentiasa doakan kejayaan korang :') 
OUH ! selama nie kita semua hanya berhubung melalui HANDPHONE dan bila ada waktu yang lapang baru kami besua muka. aku harap kita tak lost contact eh ! tak baik memutuskan hubungan siratulrahim :')
*aku sedih weh ! aku sedih bila fikir pasal korang semua :')
KORANG :')
aku rindu korang semua. SUMPAH weh ! nanti bila kita jumpa, aku nak peluk korang semua. boleh kan?
*lelaki dikecualikan
bila aku sorang-ii kan. aku selalu ingat kenangan kita waktu sekola menengah weh !
 kenangan kita bersama ! kenangan antara AKU, DIA, KAU, MEREKA dan KORANG :') yang menjadi titik perkenalan antara KITA dan antara satu sama lain. kenangan bersama korang semua sentiasa segar dalam ingatan aku, harap korang tak lupa kan aku tau :)
 *aku rasa macam nak nangis pulok. uhuks.
DAN INGAT ! aku sentiasa ingat korang semua ! dan korang semua tak kan hilang dalam ingatan aku melainkan aku pergi buat selama-lamanya :) 
KORANG :')
bila dah berjaya nanti jangan lupa diri pulak. heee xD 
SERIUS ! aku sayang korang sangat-ii. ingat tau ! AKU SAYANG KORANG
dan aku akan sentiasa ada untuk korang :) 
MAAFKAN AKU, SEKIRANYA AKU PERNAH MENYAKITI HATI KORANG SEMUA.
aku manusia biasa weh. MANUSIA BIASA ! 
yang tak lari dari membuat kesalahan :')
sekali lagi, AKU MINTA MAAF DENGAN KORANG SEMUA.



PERSAHABATAN YANG AKRAB TIDAK DAPAT DIPISAHKAN MELAINKAN DENGAN KEMATIAN :)

p/s : untuk semua yang mengenali diri ini :)

2 comments: